مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات پلیس استان اردبیل و نکاتی در خصوص ماه مبارک رمضان
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات پلیس استان اردبیل در اطلاعیه ضمن تبریک ایام ماه پرفیض رمضان نکاتی را برای شهروندان یادآور شد

به گزارش ارتاویل نیوز:مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اردبیل با صدور پیامی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و ماه عبادت های عاشقانه ومیعادگاه بندگی های خالصانه را بر مهیمانان ضیافت الهی تبریک گفت.
در بخش از این پیام آمده است
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ
رمضان یک تحول است ، تحولی بزرگ از خویشتن خویش به سوی حضرت باری تعالی و رها شدن از قیود نفس و منیت  و یافتن فرصتی مغتنم برای خدایی و آسمانی شدن و پیدا کردن گمشده‌های درون، گمشده هایی که اگر آنها را شناخته و پیدایشان کنیم در واقع شرف اشرف مخلوقات را درک کرده ایم
خودسازی آگاهانه در این ماه بر همه ابعاد زندگی تاثیر گذار است و برکات آن در سلامت و‌آرامش روح و جسم را به تبع آن افزایش امنیت و  کاهش جرائم را جلوه می کند
 
معنویت و فضای روح بخش این ماه مبارک چنان بر جامعه ما حاکم می گردد که همگان با شوق  در صدد اندوختن توشه  معنوی و ذخیره آخرت  خود می گردند و این جای شکر دارد و لیکن نیروی انتظامی حسب وظیفه  خود  در همراهی با مردم متدین  و روزه دار بر رعایت نکات ذیل تاکید دارد:

  1. اگر چه دین اسلام مسافران و بیماران را از روزه معاف نموده لکن باید تمامی کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملا عام خودداری نموده و مسافران عزیز از صرف غذا در فضای بیرونی غذاخوری ها و کنار جاده ها  و تفرجگاه ها پرهیز نمایند.
  2.  متصدیان هتل ها – مهمان پذیرها و رستوران های بین راهی ، پایانه ها و فرودگاه با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و رعایت شئون  اسلامی و پوشش فضای خود می توانند به مسافران ارائه خدمت کنند.
  3. سایر رستوران ها و مراکز پذیرایی ها از اذان صبح تا زمان افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و از افطار تا سحر فعالیت  این امکاکن بالامانع می باشد
  4. امنیت پارک ها و تفرجگاه ها  توسط ماموران ویگان های انتظامی برای حضور مردم عزیز در زمان افطار  و بعد از آن تقویت خواهد شد تا شهروندان روزه دار بتوانند در فصل تابستان گذران اوقات فراغت داشته باشند.
  5. فرماندهی انتظامی استان در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتر دارند تلاش می کنند با حضور ماموران خود تردد را تسهیل و امنیت  را ارتقا بخشد و البته همکاری مردم عزیز بسیار راهگشا خواهد بود.
  6. یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت عفاف  و حجاب  و دوری از ناهنجاری های است لذا انتظار داریم  همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه اخلاق  و پوشش اسلامی  را مراعات کرده و در این امر نیروی انتظامی را یاری کنند.

خدایا وبارالها ، میل باطل به دل های ما راه مده و پس از آنکه به حق هدایتمان فرمودی  ، اجری کامل را الطاف بیکران خویش  در این ماه پرفیض و برکت به ما عطا فرما یا رب العالمین.
 
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات  پلیس استان اردبیل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 1:56 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 114882
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1